У світлі софітів

2020-07-14

Торгова марка – перше, що ми бачимо на продуктах, сайті, білборді, різних етикетках і листівках. Будемо чесними, торгові марки, оточують і формують наше сприйняття, надавши нам можливість запам’ятати і полюбити.

А тепер уявіть як тісно реклама співіснує з ТМ. Ми рекламуємо свою продукцію, робимо рекламу для інших і дивимося її на Youtube. Тому, вирішили поділитися деякими тонкощами і нашими спостереженнями існування ТМ в рекламі, щоб ви були у всеозброєнні.

Спостереження:

Часто для того, щоб банально надрукувати банер з логотипом / назвою, друкарні просять заявку на реєстрацію ТМ. Так вони хочуть убезпечити себе від залучення до потенційних розглядів, якщо раптом виявиться, що вони допомогли розповсюдити інформацію, яка порушує права на ТМ третіх осіб.

Правило:

Згідно із Законом України “Про рекламу”, на телебаченні і в ЗМІ, під час заходів і т.д., які проводяться за участю спонсорів, заборонено використовувати будь-яку рекламу про спонсора. Єдине, що можна вказати в цьому випадку – торгову марку, власником якої є спонсор.

Нововведення:

Нещодавно в Україні з’явилася норма про використання порівняльної реклами. При цьому вона має ряд особливостей, до однієї з яких відноситься заборона на імітацію ТМ конкурента. Створюючи таку рекламу, переконайтеся, що враховуєте це правило.

На цьому всі тонкощі не закінчуються, про них ви ще обов’язково дізнаєтеся від нас. Ну а поки, щоб ця публікація не перетворилася в лонгрід, вам від нас порада: завдяки рекламі про позначення може дізнатися не тільки потенційний споживач, але і конкурент. Не дайте будь-кому простору для маневру і подайте заявку на реєстрацію ще до того, як реклама вийде в світ.

Ми в свою чергу можемо допомогти зробити це максимально оперативно і подати заявку в день, коли ви до нас звернулися.