Шукати для того, аби нічого не знайти

2020-08-04

Перед реєстрацією ТМ в Україні ми завжди радимо нашим клієнтам проводити попередній пошук, аби оцінити потенційні ризики. Не виключенням є і проведення попереднього пошуку в інших країнах, де планується використання позначення.  

Чому це важливо?

Вихід на міжнародний ринок потребує багато зусиль та часу, що вимагають матеріальних та нематеріальних ресурсів. Аби розуміти чи може ваш товар бути правомірно представлений на ринку іншої країни під певною ТМ, у тому числі необхідно переконатися чи не порушує він права інтелектуальної власності третіх осіб. Саме тому проведення інформаційного пошуку — це одна із ключових складових успішної реєстрації та ведення бізнесу.

Наприклад, нещодавно до нас звернувся клієнт із необхідністю провести пошук у країнах ЄС. У результаті пошуку ми виявили  тотожні позначення. Оцінивши ситуацію, клієнт вніс до позначення зміни з урахуванням наших рекомендацій, щоб мінімізувати ризики отримання опозиції.

А тепер поетапно уявімо, що б могло статись, якби пошук не було проведено завчасно.

  1. Заявник подає на реєстрацію ТМ в Україні.
  2. Заявник подає ТМ на міжнародну реєстрацію для всіх країн ЄС (розмір збору складає 1,605 швейцарських франків).
  3. Заявник отримує відмову на підставі  поданої опозиції від власника тотожної ТМ, що зареєстрована у Франції для однорідних товарів.
  4. Заявник автоматично отримує відмову в усіх країнах ЄС.

Особливістю EU™ є те, що правова охорона надається у разі, якщо позначення не суперечить критеріям правової охорони кожної з країн-учасниць. Враховуючи, що наразі їх 27, ми маємо в 27 разів більше ризиків отримання опозиції від власника схожої ТМ.

Проведення попереднього пошуку в країнах ЄС, а також інших країнах, не тільки цікаве завдання для нашої команди, а і превентивний захід для вашого бізнесу!

Ну а якщо ви вже визначились із потенційними країнами розширення свого бізнесу, розкажіть про це нам: office@ipstyle.ua.