“Іду на Ви” або навіщо подавати опозицію проти реєстрації ТМ

2020-08-14

Думка про те, що яскраві суперечки відбуваються виключно в суді – помилкова.

Наприклад, Facebook свого часу подав опозицію проти реєстрації ТМ “Parobook” в Патентне відомство ЄС. Parobook – іспанська соцмережа для тих, хто знаходиться в пошуку роботи. В реєстрації ТМ “Parobook” для однорідних з Facebook товарів і послуг відмовили, але не відмовили в реєстрації повністю, що дозволило ТМ “Parobook” існувати, але при цьому не порушувати виключні права Facebook Inc.

А тепер уявімо: власник торгової марки для ресторанних послуг дізнався, що на реєстрацію була подана майже ідентична ТМ. Виявилося, що конкурент відкриває ресторан в іншому місті, використавши схожу назву. Обурення? Здивування? Все це можна викласти в опозиції проти реєстрації ТМ, природно, перенісши емоції в площину юридичних термінів і аргументів.

Переваги: ​​Опозиція – це гарна можливість зупинити недобросовісну поведінку третіх осіб. Вибравши вдалу стратегію ще на етапі реєстрації недобросовісної ТМ, ви можете позбавити себе необхідності звернення до суду для визнання торгової марки недійсною.

На відміну від України, в США та інших країнах можуть проходити навіть слухання між заявником і опонентом, що надає барвистості цьому дійству.

Повірте, навіть без слухань, можливість подати опозицію врятувало не одного, і навіть не десятки наших клієнтів від недобросовісної реєстрації знака на ім’я третьої особи.

Недобросовісного заявника можна виявити випадково, але ефективніше цей процес стане в рази, якщо проводити спеціальний моніторинг.

І з тим, і з іншим, ми можемо допомогти як в Україні, так і за кордоном.