Отримання штрих-кодів

Штрих-код — це графічний код, який наноситься на продукцію з метою зчитування інформації про неї технічними засобами. Для деяких видів товарів одержання штрих-коду є обов’язковим, наприклад для алкогольних напоїв, тютюнових виробів, лікарських засобів та примірників аудіовізуальних творів і фонограм.

В основному на сьогоднішній день штрих-код:

  • це засіб, що полегшує облікову політику підприємств;
  • це незамінний атрибут та ідентифікатор продукції, яка реалізується в торговельній мережі;
  • це перевага, за допомогою якої заощаджується час на продаж одиниці товару, що сприяє збільшенню продуктивності окремих закладів з реалізації таких товарів.

Отримати штрих-коди в Україні можуть юридичні особи та фізичні особи-підприємці.

Для одержання штрих-коду суб’єкти господарювання зобов’язані укласти договір з Асоціацією Товарної Нумерації України “ДжіЕс1 Україна” – офіційним представником в Україні міжнародної організації по розробці стандартів та штрихового кодування логістичних одиниць “GS1”.

Спеціалісти нашої компанії:

  • нададуть вам правову консультацію щодо процедури отримання штрих-кодів;
  • підготують документи для оформлення членства в Асоціації;
  • проконсультують щодо сплати вступного, річного разового та річного періодичного членських внесків;
  • нададуть пояснення щодо можливості оплати членських внесків зменшеного розміру;
  • підготують і подадуть всі необхідні документи для отримання штрих-коду на вашу продукцію та забезпечуть юридичний супровід щодо отримання свідоцтв на штрих-коди.


Строки:

Строки – 7 робочих днів.

Вартість:

Наші послуги – от 1000 грн (до 3 штрих-кодів)
за кожен штрих-код понад 3 – 250 грн.

Збори для фізичних осіб-підприємців:

Вступний внесок 50 у.о.
Щорічний внесок 50 у.о.

Збір за реєстрацію штрих-коду залежить від кількості штрих-кодів, які будуть подані на реєстрацію:
-при реєстрації від 1 до 100 кодів оплачується по 7 у.о. за кожну товарну позицію;
-при реєстрації від 101 і більше кодів оплачується по 5 у.о. за кожну товарну позицію.

Збори для малих підприємств ( малі підприємства – це підприємства, в яких чисельність співробітників не перевищує 50 чоловік, а об’єм валового доходу від реалізації продукції, послуг, робіт за рік не перевищує суму 500 000 євро):

Вступний внесок – 150 у.о.
Щорічний внесок – 100 у.о.

Збір за реєстрацію штрих-коду залежить від кількості штрих-кодів, які будуть подані на реєстрацію:

– при реєстрації від 1 до 100 кодів оплачується по 10 у.о. за кожну товарну позицію;
– при реєстрації від 101 і більше кодів оплачується по 5 у.о. за кожну товарну позицію.

Збори для великих підприємств (великі підприємства – це підприємства, в яких чисельність співробітників перевищує 250 чоловік, а об’єм валового доходу від реалізації продукції, послуг, робіт за рік перевищує суму 500 000 євро):

Вступний внесок – 300 у.о.
Щорічний внесок – 200 у.о.

Збір за реєстрацію штрих-кода залежить від кількості штрих-кодів, які будуть подані на реєстрацію:

При реєстрації від 1 до 10 кодів оплачується по 20 у.о. за кожну товарну позицію.
При реєстрації від 11 до 25 кодів оплачується по 15 у.о. за кожну товарну позицію.
При реєстрації від 26 до 100 кодів оплачується по 10 у.о. за кожну товарну позицію;
При реєстрації від 101 і більше кодів оплачується по 5 у.о. за кожну товарну позицію.