IPSTYLE представила інтереси Нової Пошти в процесі визнання ТМ “НОВА ПОШТА” добре відомою - IPSTYLE Spark it!
6 Серпня 2020

IPSTYLE представила інтереси Нової Пошти в процесі визнання ТМ “НОВА ПОШТА” добре відомою

Нова пошта — лідер українського ринку у сфері експрес-доставки, звернулися до компанії IPSTYLE з необхідністю супроводу процесу визнання ТМ “НОВА ПОШТА” добре відомою в Україні

Для успішного відстоювання інтересів клієнта, ми провели комплексний аналіз документації та діяльності клієнта починаючи з моменту заснування компанії у 2001 році. Зокрема, дослідили інформацію щодо відомості, визнання та цінності ТМ, тривалості, обсягу та географії її використання, просування та реєстрацій в Україні та за кордоном. Важливим аспектом стало також правильне визначення послуг, що надаються під ТМ, які зумовили набуття компанією відповідної репутації.

Для нас це [визнання ТМ добре відомою] означає справжнє визнання за ті зусилля, які ми докладаємо щодня, щоб надавати нашим клієнтам швидкий та якісний сервіс. Нова пошта працює в Україні вже 19 років і ми завжди знаходимось у постійному пошуку нових рішень, орієнтуючись виключно на задоволення клієнтів та сучасні технології. Окрім того, визнання торговельної марки “добре відомою в Україні” надасть нашому бренду безстроковий правовий захист

Текст
коментує Олександр Бульба, СЕО Нової Пошти.

Подібні проєкти особливо цінні для всієї команди IPStyle. В першу чергу, через виклик який вони перед нами ставлять. Коли робота тільки починалася, то нас чекали просто незліченні файли, папки та архіви для аналізу, вивчення і побудови стратегії на їх основі. На виході ми також отримали сотні сторінок заяви та томи додатків (всього близько 4000 сторінок заяви з додатками та поясненнями). Але зусилля були варті того, бо тут зійшлося все — і клієнт, багаторічна довіра якого мотивує на потрібний результат, і сам кейс, який, вимагає від тебе мислити як патентний повірений і адвокат одночасно.

Текст
зазначає Марія Ортинська, CEO IPStyle

На підставі проведеного аналізу, юристи IPStyle спільно з клієнтом розробили детальну стратегію, а також провели об’ємну роботу по збору, підготовці та оформленню усіх необхідних документів для підтвердження набуття ознак добре відомості, виходячи з особливостей діяльності клієнта.

В результаті, ТМ “НОВА ПОШТА” була визнаною добре відомою в Україні, а інтереси компанії як власника добре відомої ТМ тепер підлягають посиленій правовій охороні.

Команда проєкту

Катерина Дробишева Катерина Дробишева
Старша ІР юристка, керівниця Практик управління брендами, дизайнами та авторським правом
вирiшимо проблему
Залиште заявку i ми зв'яжемося
Наші фахівці зв'яжуться з вами в найкоротші терміни для вирішення вашої проблеми
Залишаючи заявку я даю згоду на обробку моїх персональних даних