Дослідження неймінгу для найбільшої мережі готелів в Європі - IPSTYLE Spark it!
10 Жовтня 2023

Дослідження неймінгу для найбільшої мережі готелів в Європі

Якщо запускаєте бізнес, виводите на ринок новий продукт або проводите ребрендинг, точно маєте подбати про чистоту вашої торговельної марки за допомогою проведення інформаційного пошуку на тотожність і схожість по базах даних тих країн, де плануєте свою діяльність

До нас звернулась відома мережа HoReCa, яка охоплює 100 найбільших європейських міст і є однією з найбільших в Європі. Перед тим, як вийти з лоунчем на ринок України, ми провели для неї комплексне бренд-дослідження, а саме - провели пошук серед поданих та зареєстрованих торговельних марок (ТМ), доменів, компаній тощо. Як результат, клієнт виходить на ринок України з повним розумінням загальної картини та стратегії щодо коректного використання неймінгу.

Такі дослідження на початковому етапі критично важливі для будь-якого бізнесу і допомагають переконатися, що схожі або тотожні торговельні марки ще не зареєстровані у вашому сегменті ринку.

Команда проєкту

Катерина Дробишева Катерина Дробишева
Старша ІР юристка, керівниця Практик управління брендами, дизайнами та авторським правом
Отримайте рішення
Залиште ваш запит
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом і підберемо оптимальний варіант для вирішення вашого питання!
Залишаючи заявку я даю згоду на обробку моїх персональних даних