Корисне: Торгові марки

“Удалося, як тій Солосі..” або проблемний логотип Tesla

​За початковим задумом три моделі електрокарів Tesla Inc. (Далі — Tesla) повинні були називатися так: Tesla Model “S” (виробництво з 2009 року), Tesla Model “X” (виробництво з 2015 року) і Tesla Model “E” (перший випуск запланований на 2018 рік). Нескладно здогадатися, яке слово з трьох букв хотів скласти геніальний Ілон Маск, директор вищевказаної американської автомобільної компанії. На жаль, як виявилося, дана ідея має ряд супротивників.


Польща: визнання торговельної марки добре відомою

Останнім часом спостерігається тенденція переорієнтації українського бізнесу на ринки Європейського Союзу. На сьогодні Польща є одним з найважливіших економічних партнерів України, тож не дивно, що чимало вітчизняних виробників починають свою господарську діяльність за кордоном саме з виходу на польський ринок.


Реєстрація торгової марки у Південній Кореї

Південна Корея є одним з "Чотирьох азіатських драконів", тобто країн Азії, що показали стрімке економічне зростання в другій половині ХХ століття. Не варто забувати, що висока динаміка і велика конкуренція на місцевому ринку вимагають від експортера чіткого виконання національного законодавства про захист прав на інтелектуальну власність, в першу чергу, на торговельні марки.


Реєстрація торгової марки: країни Африки

Останнім часом все більше українських компаній виходять за межі України та вирушають підкорювати зарубіжні ринки. При цьому підвищення інтересу спостерігається до країн африканського континенту. У зв'язку з цим стає актуальним питання реєстрації торгової марки в Африці.


Реєстрація торгової марки в Чехії

В Чехії зареєструвати торгову марку можна по міжнародній, регіональній та національній процедурах. В цій статті ми детально розглянемо особливості реєстрації торгової марки через національне відомство, виділим окремі стадії процедури, і також розповімо про вимоги до заявки на реєстрацію.


Дострокове припинення дії свідоцтва на товарний знак: стратегія перемоги чи поразки?

"Use it or lose it" - свідчить афоризм, який відображує один з принципів добросовісного володіння торгової маркою. Іншими словами принцип "використовуй, або втрачай!" визначає, що власник знака для товарів і послуг, набуваючи права на нього, зобов'язується використовувати знак протягом всього терміну правової охорони. У разі ж його невикористання протягом певного періоду, встановленого законодавством, будь-яка особа може оскаржити свідоцтво на знак, посилаючись на його невикористання без поважних причин.


Реєстрація торгової марки в Німеччині

Всього в Німеччині за національною процедурою було зареєстровано близько півтора мільйона торгових марок, що в 4 рази більше ніж за міжнародною реєстрацією. В цій статті ми зупинимось на національній процедурі, оскільки вона є найбільш популярною в Німеччині. Реєстрація торгової марки відбувається шляхом подачі заявки до Відомства Німеччини по патентам та торговим маркам (DPMA).


Особливості реєстрації торгової марки в США

Реєстрація торгової марки в США надає виключне право власнику розпоряджатися ТМ і захищати права в разі порушення третіми особами. Така реєстрація здійснюється шляхом подачі заявки в USPTO (Відомство США по патентах і торгових марках).


Реєстрація торгової марки в Канаді

Для реєстрації торговельних марок в Канаді необхідно звернутися в національне патентне відомство. На жаль, міжнародна реєстрація не передбачена, адже Канада не підписала ані Мадридську угоду про міжнародну реєстрацію знаків, ані протокол до неї.


У яких випадках доцільно прискорити реєстрацію ТМ або коли поданої заявки недостатньо?

Стандартна процедура реєстрації торгової марки триває 12-18 місяців. Відповідно до статті 16 Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» права, що випливають із свідоцтва на торгову марку, діють від дати подання заявки. Але в деяких випадках поданої заявки недостатньо, і необхідно наявність свідоцтва про реєстрацію.


Знак для товарів і послуг vs промисловий зразок

Чимало заявників, розробляючи стратегію захисту прав інтелектуальної власності, обирають правильний режим захисту того чи іншого об'єкту. Одним із найбільш проблемних та дискусійних є вибір між знаком для товарів і послуг та промисловим зразком.


Нетрадиційні торгові марки

У сучасному світі, у зв'язку з зростанням конкуренції на міжнародному ринку товарів і послуг, зростає потреба в нестандартних рішеннях, що дозволяють виділити свою продукцію з загальної маси.


Дострокове припинення свідоцтва у зв'язку з невикористанням торгової марки

Свідоцтво про реєстрацію торгової марки дає власнику право на її використання, виключне право дозволяти або забороняти таке використання. Але не всі заявники знають, існують не тільки права, але й обов'язки щодо використання торгової марки.


Реєстрація ТМ в Китаї

При веденні бізнесу в Китайській Народній Республіці важливим моментом є отримання прав на торгову марку. Це дозволить внести об'єкт інтелектуальної власності до митного реєстру, тим самим заблокує імпорт та експорт нелегальної продукції.


Якщо ви отримали відмову в реєстрації ТМ

У статті «Чому вам можуть відмовити в реєстрації торгової марки?» ми говорили, що подача заявки не дає гарантії в реєстрації торгової марки. Звичайно, бажано до подачі документів на реєстрацію звернутися до патентного повіреного й оцінити всі можливі ризики. Що ж робити, якщо цей момент був упущений і ви отримали відмову?


Реєстрація торгової марки в ОАЕ

В останні роки українські заявники виявляють величезний інтерес до Об'єднаних Арабських Еміратів. Багато компаній зацікавлені у захисті прав інтелектуальної власності в цій країні.


Реєстрація торгової марки в Чілі

Реєстрація торгової марки надає її власнику не тільки право її використовувати, але й виключні права забороняти та дозволяти таке використання. Охорона прав на торгову марку є досить актуальним питанням в наш час світової торгівлі.


Реєстрація ТМ у Лівії

Лівія: у зв'язку з революцією 2011-2013 ріку, патентне відомство не брало заявки на реєстрацію торгових марок, а свідоцтва про реєстрацію ТМ, заявки на які були подані з 1981 по 2003, - анульовані.


Навіщо потрібна реєстрація торгової марки?

Уявімо ситуацію, коли у Вашої компанії є бренд і всі відповідні елементи фірмового стилю, але в якості торгової марки нічого не зареєстровано. Справи у компанії йдуть не погано - є постійні клієнти, зацікавлені інвестори, а в найближчих планах - запуск рекламної кампанії і вихід на міжнародний ринок. Але всі плани можуть легко рухнути.


Торгова марка - основа для бізнесу

Перш ніж виводити компанію на ринок, або представити новий продукт (послугу) необхідно подбати про його захист. Адже якщо Ви будете чекати поки бізнес стане успішним, може статися непоправне - назва Вашої торгової марки вже кимось зайнята.


Торгова марка Євросоюзу (Community trademark)

Якщо Ви ведете бізнес або плануєте про вихід на ринки Євросоюзу, то напевно розмірковували про захист торгової марки. У зв'язку з тим що в ЄС єдиний ринок, чимало підприємців реєструють торгову марку Євросоюзу або як її ще називають Community trademark. Дійсно, перспектива приваблива - шляхом подачі однієї заявки однією мовою із сплатою мита в одній валюті отримати захист на території 28 країн ЄС.


Міжнародна реєстрація торгової марки

Навіщо потрібна реєстрація торгової марки в інших країнах? Це питання часто задають наші клієнти, які прийняли рішення виводити свій продукт або послугу на міжнародний ринок. Відповідь однозначна - щоб мінімізувати всілякі ризики.