02 БЕР 2016


ЗАПРОШУЄМО: Як правильно вибрати зарубіжний ринок збуту для своєї продукції? Аналіз ринків збуту на прикладі Африки і країн Близького Сходу - семінар в Клубі Експортерів 11 березня.

Вихід на іноземні ринки - відповідальний крок для бізнесу. В результаті ви або виводите компанію на якісно новий рівень, або зазнаєте поразку та великі фінансові збитки.
Кожна країна - територія, де панують свої закони і правила ведення бізнесу. Тому, щоб експорт був успішним, потрібна ретельна підготовка, яка включає вивчення особливостей місцевого законодавства, механізмів експорту та розробку варіантів розвитку подій.


Семінар Клубу Експортерів буде корисний власникам компаній, директорам з розвитку, менеджерам ЗЕД. Якщо ви рішуче налаштовані вивести компанію за межі країни, або маєте намір освоїти новий напрямок для експорту - цей семінар для Вас!

Команда кваліфікованих експертів допоможе Вам:

    вибрати продукт для експорту;

    визначити найбільш підходящі ринки для виведення вашої продукції;

    навчитися оцінювати і аналізувати ситуацію на ринку конкретних країн;

    вибрати відповідну стратегію виходу на зарубіжний ринок.



    У команді експертів - директор IPStyle, адвокат і патентний повірений Марія Ортинська.

    Вона розповість експортерам про захист прав інтелектуальної власності, її теоретичних і практичних аспектах, а саме:

  • як уникнути порушень чужих прав інтелектуальної власності і захистити власні;
  • що необхідно захищати в першу чергу;
  • як захистити права ІВ в окремих країнах на прикладі Китаю, Німеччини та Польщі. (В залежності від зацікавленості учасників, до розгляду можуть бути запропоновані й інші країни).
  • як вибрати оптимальний бюджет при захисті прав інтелектуальної власності в інших країнах;
  • про конкурентний аналіз.

  • Дата: 11.03.2016
    Час: 09:30-18:00
    Місце:Київ, вул. Хрещатик, 9/11

    Реєстрація