2020 рік у 4 кейсах IPStyle

2020-12-28

Добігає кінця 2020-й — рік, який здавався і неймовірно коротким, і нескінченно довгим одночасно. Для багатьох з нас це означає, що саме час підвести підсумки.

Незважаючи на всі обставини, цей рік був сповнений хороших, приємних подій, якими ми хочемо поділиться з вами сьогодні.

В цифрах 2020 рік для IPStyle це:

516 поданих заявок на реєстрацію і 589 зареєстрованих торговельних марок;

51 подана заявка на патенти на винаходи, корисні моделі та промислові зразки і 26 отриманих патентів;

2 отриманих патенти США — на нову конструкцію магазину, що застосовується в стрілецькій зброї для створення високої скорострільності, та на універсальний ударно-спусковий механізм, що використовується в пістолетах та зброї, виконаної за схемою булпап.

Серед десятків та сотень однаково важливих і цінних для нас проєктів за 2020 рік, ми виділили декілька найцікавіших і спішимо поділитися ними з вами!

 

Визнання торговельної марки “НОВА ПОШТА” добре відомою

Найяскравішим моментом 2020 року стала справа про визнання торговельної марки “НОВА ПОШТА” добре відомою в Україні. Як зазначає Марія Ортинська, CEO IPStyle, подібні проєкти особливо цінні для всієї команди IPStyle. В першу чергу, через виклик який вони перед нами ставлять. Коли робота тільки починалася, то нас чекали незліченні файли, папки і архіви для аналізу, вивчення і побудови стратегії на їх основі. На виході ми також отримали сотні сторінок заяви і томи додатків (всього близько 4000 сторінок). Але зусилля були варті того, бо тут зійшлося все — і клієнт, багаторічна довіра якого мотивує на потрібний результат, і сам кейс, який вимагає від тебе мислити як патентний повірений і адвокат одночасно. Повну історію читайте за посиланням.

 

Консультування Укроборонпрому з питань управління інтелектуальною власністю і комерціалізації

Цього року у IPStyle з’явився новий клієнт — Укроборонпром, об’єднання багатопрофільних підприємств, що працюють в різних галузях оборонної промисловості України.

Ми консультували Укроборонпром з питань управління інтелектуальною власністю і комерціалізації: проаналізували поточний стан справ і розробили програму навчання топ-менеджменту та інноваційно-інженерних команд замовника. Ми провели 4 навчальних заняття, головним чином з питань патентування і комерціалізації.

Пишаємося тим, що в такий важливий період державне об’єднання підприємств довірило нам свою стратегію управління інтелектуальною власністю. Для IPStyle важливим є не тільки авторитетний клієнт, але і можливість поділитися своїм багаторічним досвідом у сфері інтелектуальної власності.

 

Захист інтересів української транспортної компанії у патентному спорі

Не обійшлося цього року і без судових справ. Клієнт IPStyle, українська транспортна компанія, отримала позов про порушення патентних прав конкурента на корисну модель. Об’єктом, стосовно якого виник спір, став особливий тип даху вагонів, який клієнт використовує у своїй діяльності.

В ході розробки стратегії захисту наша команда встановила, що клієнт не тільки не порушує права на патент конкурента, а ще й те, що корисна модель конкурента не відповідає критерію світової новизни. Таким чином, було вирішено подати зустрічний позов про визнання патенту недійсним.

Стратегія IPStyle спрацювала успішно, а інтереси клієнта було відстояно у трьох судових інстанціях.

 

Захист інтересів компанії BlackBerry Limited

Цього року ми успішно представили інтереси клієнта IPStyle — канадської компанії-виробника бізнес-смартфонів BlackBerry Limited.

Наш клієнт отримав позов від української енергетичної компанії DTEK Holdings Limited, яка стверджувала, що BlackBerry Limited порушує право DTEK Holdings Limited на ТМ “D.TEK” в назвах смартфонів BlackBerry DTEK50 і BlackBerry DTEK60, і що такі смартфони продаються в Україні. Позивач просив суд зобов`язати нашого клієнта припинити порушення його прав інтелектуальної власності на торговельну марку на території України.

Ми проаналізували позовні вимоги DTEK та сформували позицію BlackBerry щодо їх безпідставності, довівши, що наш клієнт не здійснює виготовлення, постачання та продаж смартфонів BlackBerry DTEK50 і BlackBerry DTEK60 на території України, включаючи продаж іншому відповідачу. Крім того, ми довели, що докази позивача не підтверджують факт використання ТМ “D.TEK” компанією Blackberry на території України.

В ході судових засідань ми неодноразово зауважували, що компанія Blackberry не контролює та не може впливати на продажі старих моделей вказаних телефонів третіми особами.

В результаті, наша стратегія захисту спрацювала, а інтереси клієнта були відстояні у суді.

 

***

Якщо ви не побачили у цій розсилці своєї справи, це зовсім не означає, що ми її цінуємо менше за інші. Цього року ми виклалися на усі 100% і не можемо включити в цей короткий огляд всі наші результати, кожним з яких ми безмежно пишаємося!

Впевнені, що у вас цього року було також багато позитивних подій. Згадайте їх сьогодні!

Команда IPStyle завжди поруч і готова відповісти на ваші питання. Просто напишіть нам: office@ipstyle.ua