Наш клієнт розробляє софтове рішення, що має попит у різних країнах світу. Компанія звернулась до нас із запитом зареєструвати торговельну марку (ТМ) в Україні, США, ЄС і Китаї. Під час реєстрації ТМ ми виявили, що інша особа недобросовісно зареєструвала на себе назву клієнта в Китаї.
Спершу було проведено інформаційний пошук на тотожність і схожість ТМ по базах даних країни, де потрібна реєстрація. Після виявлення ТМ, проведено підготовчий етап з аналізу та збору доказів, а також супровід заперечення до відомства в Китаї.
Юристи Практики управління брендами, дизайнами та авторським правом IPSTYLE проаналізували особливості опозицій в Китаї та сформували позицію для клієнта, підготували аргументи для успіху. Цьому передував повний аудит доказів, що лягли в основу опозиції.
Насправді, заявники мають бути пильними в Китаї, оскільки в цій юрисдикції часто зустрічаються й патентні тролі, які відстежують різні бізнеси та реєструють чужі ТМ на себе для подальшого шантажу. Для таких випадків в нас є пропрацьовані та протестовані практикою механізми захисту інтересів клієнта.