Для успішного відстоювання інтересів клієнта, ми провели комплексний аналіз документації та діяльності клієнта починаючи з моменту заснування компанії у 2001 році. Зокрема, дослідили інформацію щодо відомості, визнання та цінності ТМ, тривалості, обсягу та географії її використання, просування та реєстрацій в Україні та за кордоном. Важливим аспектом стало також правильне визначення послуг, що надаються під ТМ, які зумовили набуття компанією відповідної репутації.
Для нас це [визнання ТМ добре відомою] означає справжнє визнання за ті зусилля, які ми докладаємо щодня, щоб надавати нашим клієнтам швидкий та якісний сервіс. Нова пошта працює в Україні вже 19 років і ми завжди знаходимось у постійному пошуку нових рішень, орієнтуючись виключно на задоволення клієнтів та сучасні технології. Окрім того, визнання торговельної марки “добре відомою в Україні” надасть нашому бренду безстроковий правовий захист
Подібні проєкти особливо цінні для всієї команди IPStyle. В першу чергу, через виклик який вони перед нами ставлять. Коли робота тільки починалася, то нас чекали просто незліченні файли, папки та архіви для аналізу, вивчення і побудови стратегії на їх основі. На виході ми також отримали сотні сторінок заяви та томи додатків (всього близько 4000 сторінок заяви з додатками та поясненнями). Але зусилля були варті того, бо тут зійшлося все — і клієнт, багаторічна довіра якого мотивує на потрібний результат, і сам кейс, який, вимагає від тебе мислити як патентний повірений і адвокат одночасно.
На підставі проведеного аналізу, юристи IPStyle спільно з клієнтом розробили детальну стратегію, а також провели об’ємну роботу по збору, підготовці та оформленню усіх необхідних документів для підтвердження набуття ознак добре відомості, виходячи з особливостей діяльності клієнта.
В результаті, ТМ “НОВА ПОШТА” була визнаною добре відомою в Україні, а інтереси компанії як власника добре відомої ТМ тепер підлягають посиленій правовій охороні.