IPSTYLE представила інтереси Нової Пошти в процесі визнання ТМ “НОВА ПОШТА” добре відомою - IPSTYLE Spark it!
6 Серпня 2020

IPSTYLE представила інтереси Нової Пошти в процесі визнання ТМ “НОВА ПОШТА” добре відомою

Нова пошта — лідер українського ринку у сфері експрес-доставки, звернулися до компанії IPSTYLE з необхідністю супроводу процесу визнання ТМ “НОВА ПОШТА” добре відомою в Україні

Для успішного відстоювання інтересів клієнта, ми провели комплексний аналіз документації та діяльності клієнта починаючи з моменту заснування компанії у 2001 році. Зокрема, дослідили інформацію щодо відомості, визнання та цінності ТМ, тривалості, обсягу та географії її використання, просування та реєстрацій в Україні та за кордоном. Важливим аспектом стало також правильне визначення послуг, що надаються під ТМ, які зумовили набуття компанією відповідної репутації.

Для нас це [визнання ТМ добре відомою] означає справжнє визнання за ті зусилля, які ми докладаємо щодня, щоб надавати нашим клієнтам швидкий та якісний сервіс. Нова пошта працює в Україні вже 19 років і ми завжди знаходимось у постійному пошуку нових рішень, орієнтуючись виключно на задоволення клієнтів та сучасні технології. Окрім того, визнання торговельної марки “добре відомою в Україні” надасть нашому бренду безстроковий правовий захист

Текст
коментує Олександр Бульба, СЕО Нової Пошти.

Подібні проєкти особливо цінні для всієї команди IPStyle. В першу чергу, через виклик який вони перед нами ставлять. Коли робота тільки починалася, то нас чекали просто незліченні файли, папки та архіви для аналізу, вивчення і побудови стратегії на їх основі. На виході ми також отримали сотні сторінок заяви та томи додатків (всього близько 4000 сторінок заяви з додатками та поясненнями). Але зусилля були варті того, бо тут зійшлося все — і клієнт, багаторічна довіра якого мотивує на потрібний результат, і сам кейс, який, вимагає від тебе мислити як патентний повірений і адвокат одночасно.

Текст
зазначає Марія Ортинська, CEO IPStyle

На підставі проведеного аналізу, юристи IPStyle спільно з клієнтом розробили детальну стратегію, а також провели об’ємну роботу по збору, підготовці та оформленню усіх необхідних документів для підтвердження набуття ознак добре відомості, виходячи з особливостей діяльності клієнта.

В результаті, ТМ “НОВА ПОШТА” була визнаною добре відомою в Україні, а інтереси компанії як власника добре відомої ТМ тепер підлягають посиленій правовій охороні.

Команда проєкту

Марія Ортинська Марія Ортинська
Партнерка-засновниця в IPSTYLE, керівна адвокатка в Ortynska Law
вирiшимо проблему
Залиште заявку i ми зв'яжемося
Наші фахівці зв'яжуться з вами в найкоротші терміни для вирішення вашої проблеми
Залишаючи заявку я даю згоду на обробку моїх персональних даних