Компанія IPStyle представила інтереси Нової пошти в процесі визнання знаку “НОВА ПОШТА” добре відомим в Україні

2020-08-06

Нова пошта — лідер українського ринку в сфері експрес-доставки, звернулися до компанії IPStyle з необхідністю супроводу процесу визнання знака “НОВА ПОШТА” добре відомим в Україні.

Для успішного відстоювання інтересів клієнта, команда IPStyle провела комплексний аналіз документації та діяльності клієнта починаючи з моменту заснування компанії у 2001 році. Зокрема, дослідили інформацію щодо відомості, визнання та цінності знака, тривалості, обсягу та географії його використання, просування та реєстрацій в Україні та за кордоном. Важливим аспектом стало також правильне визначення послуг, що надаються під знаком, які й зумовили набуття ознак добре відомості та відповідної репутації.

“Для нас це [визнання знаку добре відомим] означає справжнє визнання за ті зусилля, які ми докладаємо щодня, щоб надавати нашим клієнтам швидкий та якісний сервіс. Нова пошта працює в Україні вже 19 років і ми завжди знаходимось у постійному пошуку нових рішень, орієнтуючись виключно на задоволення клієнтів та сучасні технології. Окрім того, визнання торговельної марки “добре відомою в Україні” надасть нашому бренду безстроковий правовий захист”, — коментує Олександр Бульба, СЕО Нової пошти.

“Подібні проекти особливо цінні для всієї команди IPStyle. В першу чергу, через виклик який вони перед нами ставлять. Коли робота тільки починалася, то нас чекали просто незліченні файли, папки і архіви для аналізу, вивчення і побудови стратегії на їх основі. На виході ми також отримали сотні сторінок заяви і томи додатків (всього близько 4000 сторінок заяви з додатками та поясненнями). Але зусилля були варті того, бо тут зійшлося все — і клієнт, багаторічна довіра якого мотивує тебе на потрібний результат, і сам кейс, який, вимагає від тебе мислити як патентний повірений і адвокат одночасно”, — зазначає Марія Ортинська, CEO IPStyle.

На підставі проведеного аналізу, юристи IPStyle спільно з клієнтом розробили детальну стратегію, а також провели об’ємну роботу по збору, підготовці та оформленню усіх необхідних документів для підтвердження набуття ознак добре відомості виходячи із особливостей діяльності клієнта.

В результаті, знак “НОВА ПОШТА” був визнаний добре відомим в Україні, а інтереси компанії як власника добре відомого знаку тепер підлягають посиленій правовій охороні.