Намагаючись використати репутацію та відомість серед споживачів нашого клієнта, порушник подав на реєстрацію ТМ, домінуюча частина якої є тотожною із назвою лінійки годинників клієнта. Заявник досить обдумано підійшов до дизайну ТМ, щоби відвернути основну увагу експерта від домінуючої частини: включив до ТМ додаткові словесні елементи та відмітний логотип. Отже, формально ТМ недобросовісного заявника мала низку відмінностей у порівнянні із торговельною маркою клієнта.
Юристи IPSTYLE врахували всі ризики, зібрали необхідну правову аргументацію і зуміли довести експерту схожість та можливість виникнення оманливих асоціацій у споживачів. Як результат, IPSTYLE домоглася повної відмови в недобросовісній реєстрації торговельної марки.