На занятті на тему “Судова практика” Марія розібрала українські кейси з міжнародним елементом і розповіла про судовий захист прав інтелектуальної власності в Європейському Союзі.
Під час обговорення судового захисту IP-прав в ЄС було визначено, що українському бізнесу це необхідно знати для того, щоб:
- безпечно вийти на ринок ЄС;
- захистити свої права в ЄС.
Марія розповіла про нюанси виходу на ринок ЄС та реєстрації ТМ в ЄС через призму судової практики 2020 року.
Зокрема, був детально розібраний 5-річний спір між виробниками печива: власником об’ємної ТМ “OREO” та власником комбінованої TM “Twins Cookie Sandwich”.
Марія детально розповіла про те, що таке “торговельна марка з репутацією” та як такий статус впливає на захист прав на ТМ в ЄС.
Іншим цікавим кейсом, який Марія розібрала на занятті, була справа щодо “монополізації динозаврів” між компанією, що володіє ТМ “DINOSAURUS”, та компанією, що має ТМ “GALLESAURUS”.
У результаті обговорення були зроблені наступні висновки:
- Бізнес, що виходить на ринок ЄС, має грати за правилами ЄС і знати судову практику ЄС.
- Репутація важлива не тільки в бізнесі, а й в інтелектуальній власності.
- Мінімальна видозміна ТМ вже не працює.
- “Ми просто надихнулися ідеєю” — не стратегія.