4 Серпня 2020

Видозмінити не можна залишити

"Видозмінити не можна залишити", щоб поставити кому правильно потрібно провести попередній пошук по торговельній марці. І якщо результати пошуку невтішні (знайдена тотожна або схожа ТМ, а може бути знак не має розрізняльної здатності) це не означає, що виходу немає.

В залежності від того, наскільки позначення може бути схоже на іншу, більш ранню ТМ, ми можемо порекомендувати додати або змінити оригінальну словесну частину позначення. А тепер, про те, як виміряти оригінальність слова/словосполучення в ТМ. Річ у тім, що при оцінюванні схожості знаків, експерт порівнює знаки за трьома критеріями: фонетичному, візуальному і семантичному.

Тому оригінальна словесна частина повинна впливати на загальне сприйняття і розрізняльну здатність за всіма трьома критеріями. Словесні елементи не будуть оригінальними якщо: 

  • вони вказують на територію походження, вид товарів/послуг, їх властивості: "затишний плед", "сучасна техніка", "вода зі свердловини" і т.д.; 
  • вони є загальновживаними і позбавлені оригінального підтексту: "LUX", "Global", "PRO" "MAX" "+", "INTERNATIONAL", "NEW", "NEO" "Твоє" і т.д.;
  • вони несуть хвалебний характер "найкраще", "№1", "the best" і т.д. 

Розкриємо секрет: найоригінальнішим буде винайдений словесний елемент.

Вигадав слово/словосполучення можна закласти в нього нове значення і при цьому відрізнитися від конкурентів. При цьому, і "apple" свого часу був оригінальним для комп'ютерів. Хто знає, можливо, невтішні результати пошуку це тільки старт змін, які направлять бізнес в (оригінальну) позитивну сторону і дозволять грамотно зареєструвати ТМ.

Хоч ми і не займаємося неймінгом, але завжди можемо підказати буде те чи інше слово достатнім для цілей підвищення розрізняльної здатності ТМ. Так що, де будемо ставити кому?

Изображение
Отримайте рішення
Залиште ваш запит
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом та підберемо оптимальний варіант для вирішення вашого питання!
Залишаючи заявку я даю згоду на обробку моїх персональних даних