Спеціалісти IPStyle допомогли визнати ряд торговельних марок добре відомими: “РОШЕН”, “ROSHEN”, “КИЇВСЬКИЙ ТОРТ”, “ЗОЛОТИЙ КЛЮЧИК”, “ROSHEN ROSHEN”

2018-09-12

До компанії IPStyle звернулася провідна в Україні кондитерська компанія — Кондитерська корпорація “Рошен”. Компанії був необхідний юридичний супровід процедури визнання цілого ряду торговельних марок добре відомими, як словесних, так і комбінованих.

Спеціалісти компанії IPStyle провели аналіз можливості визнання кожної з торговельних марок добре відомими в Україні на бажані компанією дати. Були проаналізовані та підготовлені належні докази, які підтверджують обов’язкові фактори, що мають значення для визнання кожної торговельної марки добре відомою.

Варто відмітити особливість визнання добре відомою торговельної марки “КИЇВСЬКИЙ ТОРТ”. Зокрема, дата, на яку було заявлено визнання торговельної марки добре відомою стала дата проголошення незалежності України — 24.08.1991 р. Тобто, перед спеціалістами компанії  IPStyle постала задача зібрати достатні, належні докази, які б підтвердили, що вже більше ніж 25 років тому, з моменту проголошення незалежності країни, торговельна марка “КИЇВСЬКИЙ ТОРТ” здобула ступінь відомості, мала власні відповідні тривалість, обсяг та географічний район використання, цінність тощо.

Спеціалісти IPStyle, провівши ґрунтовну роботу з аналізу архіву документації компанії, відбору і оформлення доказової бази, підготували і подали відповідні заяви про визнання торговельних марок добре відомими, а також представили інтереси підприємства у засіданнях Апеляційної палати.

Завдяки кваліфікованому наданню послуг спеціалістами компанії IPStyle, що ретельно врахували відомості, наявну документацію та особливості використання клієнтом кожної торговельної марки, усі з них були визнанні добре відомими на заявлені дати, а інтереси кондитерської компанії відтоді підлягають ефективній охороні.