Торговельні марки реєструють для товарів і послуг, на яких бізнес заробляє чи зароблятиме. Залежно від виду діяльності обирають певний клас Міжнародної класифікації товарів і послуг (МКТП). Це прийнятий у більшості країн світу список товарів і послуг, що поділені на певні класи - за ними визначають, для яких товарів чи послуг діє ТМ. Цьогоріч цей список поповнився новими позиціями, які відповідають часу. Зокрема, у ньому з'явилися товари та послуги, які використовуються у віртуальному світі.
Так, розробники МКТП актуалізували її, додавши NFT одяг (25 клас), одяг віртуальний завантажний (09 клас), додатки для середовищ віртуальної реальності (09 клас), маркетинг у віртуальному світі (35 клас) та багато чого іншого зі світу VR. Також є послуга з симуляції подорожей у VR (41 клас).
Цікаво, що віртуальні товари та послуги "живуть" разом із класичними відповідними товарами. Наприклад, цифровий одяг знаходиться в 25 класі, там де й звичайний, до якого ми звикли. Тобто спостерігається паралельне існування реального та віртуального навіть в юридичній площині.
У зв’язку з цим, під час складання переліку товарів і послуг для подання заявки на реєстрацію ТМ дуже важливо уникати використання загальних, надто широких або невизначених формулювань та, за можливості, зазначати актуальні назви товарів і послуг відповідно до нової редакції МКТП.
Отже, під час реєстрації ТМ обираємо ті класи, що містять потрібні нам формулювання товарів і послуг. Це дуже важливо, адже потім не можна їх доповнити, такі зміни можна провести лише шляхом подачі нової ТМ. Саме тому ми з клієнтами приділяємо багато часу цьому питанню, аналізуємо плани бізнесу на найближчі роки та добираємо ті класи, що відповідатимуть планам і потребам.
Метавсесвіт, безсумнівно, є новою ерою у багатьох сферах діяльності. Якщо ваш бізнес теж розширюється з реального у віртуальне середовище, напишіть нам, ми подбаємо про охорону вашої інтелектуальної власності і ТМ для світу VR.