Завжди намагаємось починати знайомство з нашим новим клієнтом з проведення аудиту всіх його об'єктів інтелектуальної власності, тобто, з IP-аудиту. Цього разу дослідили всі об’єкти, що належать косметичному бренду. Також актуалізували та систематизували дані про всі його торговельні марки (ТМ) клієнта, що раніше були подані на реєстрацію або зареєстровані. Для цього створили зручний реєстр, за яким можна відстежувати статус ТМ у різних країнах за різними об’єктами. Ми також виявили питання, які потребують подальших дій, і надали варінти рішень.
Аудит вже давно є зручним та ефективним каталізатором в оптимізації бізнес-процесів компанії. IP-аудит не є виключенням. Його варто проводити не лише перед злиттям або виходом на IPO, а впродовж поточної діяльності компанії. Навіть якщо всі торговельні марки вже зареєстровані, за ними треба слідкувати з метою можливого підтвердження використання, менеджменту тощо. Завдяки аудиту, можна легко контролювати, оновлювати статуси та бачити всю структуру IP-портфоліо.