12 Серпня 2019

Ірина Ортинська ознайомила з аспектами супроводу інноваційних розробок

«Інновація — це актив, ціна якого визначається не тільки його цінністю»

У рамках останньої лекції модуля «Ноу-хау як об’єкт ІВ» Школи інтелектуальної власності LHS слухачі мали змогу ознайомитися з аспектами правого супроводу інноваційних розробок та організаційними заходами захисту ноу-хау. Про це розповіла Ірина Ортинська, керівник патентного департаменту IPStyle.

«У першу чергу інновація повинна задовольняти ринковий попит і мати новизну» — підкреслила лектор. Більше того, інновація також повинна приносити дохід, і це, за словами спікера, одна з найбільш важливих її складових.

Супроводжувальна документація інновації може бути абсолютно різною. Наприклад, договір (підряду/створення об’єкта на замовлення) або NDA & NCA. «Ніколи і нікому не розголошуйте свою розробку» — порекомендувала пані Ортинська, звернувши увагу на те, що цей аспект є запорукою успішної реєстрації інновації. Ще одним фактором є правильно оформлена заявка на винахід. Крім того, не треба забувати про тимчасову схему, яка складає 12 місяців до моменту подачі заявки.

Ірина Ортинська також навела перелік питань для due diligence інноваційної розробки.

Изображение

«Щоб перевірити, чи є розробка новою, необхідно проводити пошуки», — зазначила лектор. За її словами, такий пошук може бути різним і, залежно від виду, патентний повірений вибирає необхідний алгоритм і надає вам звіт як результат пошуку. Одним із таких видів може бути патентний ландшафт. По суті, це особливий вид патентного пошуку і патентної аналітики. «Аналітичний висновок покаже лідерів і аутсайдерів на ринку, визначить перспективні шляхи розвитку, допоможе з’ясувати рівень попиту на певну технологію і попередить про рівень можливої конкуренції» — порекомендувала пані Ортинська.

Також лектор зупинилася на різних прикладах застосування інновацій. Серед них — стартапи. При цьому вона звернула увагу, що ряд інноваційних стартапів можуть бути запатентовані.

«Інновація — це актив, ціна якого визначається не тільки його цінністю», — резюмувала Ірина Ортинська, ознайомивши слухачів з прикладами оцінювання інновації.

Щодо залучення інвесторів до розвитку інновації, лектор порекомендувала мати презентацію проекту, опис його технічних переваг, рентабельності та окупності. При цьому, враховуючи, що більшість інвесторів представляють іноземні компанії, таку презентацію необхідно мати і англійською мовою.

Джерело

Отримайте рішення
Залиште ваш запит
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом та підберемо оптимальний варіант для вирішення вашого питання!
Залишаючи заявку я даю згоду на обробку моїх персональних даних