Для чого підприємцю, компанії реєструвати торговельну марку? - IPSTYLE Spark it!
30 Жовтня 2024

Для чого підприємцю, компанії реєструвати торговельну марку?

Реєструвати торговельну марку чи ні? Насправді, це не має бути запитанням для тих, хто хоче розвивати свій бізнес і захистити його. Пояснюємо, чому реєстрація вашого бренду як  ТМ має важливе значення та чим зареєстрована ТМ може бути корисна вашому бізнесу…

Впізнаваність. Зареєстрована ТМ – це те, що відрізняє вас від інших на ринку та дозволяє ідентифікувати ваші товари та послуги. Це також репутація, за якою стоїть якість виробленої вами продукції чи наданих послуг, довіра споживачів і клієнтів.

Захист від конкурентів. Якщо хтось інший спробує скопіювати, імітувати ваш продукт або послугу, у вас є всі шанси захистити свій бізнес. Будь-яке використання ТМ без дозволу власника є незаконним та тягне за собою відповідальність. Ніхто, крім правовласника, не може вести подібну діяльність із таким чи схожим позначенням. 

Контракти. Укладати договори безпечніше, а інколи й легше, коли маєш в активі захищені об'єкти інтелектуальної власності, зокрема ТМ. Потенційні партнери, інвестори звертають на це увагу. Також це must have для тих, хто виходить на міжнародні ринки.

Маркетплейси. Маючи зареєстровану ТМ, можна виставляти товар на великих е-commerce майданчиках і не боятися конкурентів. Приміром, вести бізнес під власною ТМ на Amazon, користуючись усіма перевагами платформи.

Франшиза. Торговельна марка – це ключовий об’єкт, що передається за франшизою. По суті, один підприємець надає іншому право працювати під своїм брендом. Утім, коли ТМ не зареєстрована, надавати, тобто монетизувати нема чого.

Домен.ua. В Україні зареєструвати домен у зоні .ua можливо лише за наявності відповідної ТМ. Без реєстрації ідентичної словесної торговельної марки, з якою має збігатися бажане доменне ім’я, зробити цього не вдасться. А наявність домену поряд із ТМ збільшує вагу вашого бренду.

Нематеріальний актив. Зареєстрована ТМ може бути цінним активом для вашого бізнесу. Ви можете передати право використовувати її іншій особі, забезпечуючи додаткове джерело доходу. Можете поставити на баланс для залучення фінансових ресурсів, капіталізації, а можете продати. Це актив, який має ціну.

Зареєструвати ТМ означає захистити ідентичність свого бренду, отримати правовий захист у конкурентному середовищі та створити цінний бізнес-актив. Якщо маєте намір започаткувати чи масштабувати бізнес на міжнародний рівень, без ТМ не обійтись. Це одна з ключових складових для зростання бізнесу та довгострокового успіху.

Текст
Катерина Дробишева,
керівниця Практик управління брендами,
дизайнами та авторським правом IPSTYLE
Допомогти зареєструвати ТМ?

Залиште ваш запит

Залишаючи заявку я даю згоду на обробку моїх персональних даних