Комерціалізація інтелектуальної власності

Кому може бути корисна комерціалізація:

  • Винахідникам та компаніям, у яких є нові ідеї, технічні рішення, проте вони не знають як їх правильно реалізовувати.
  • Компаніям, які використовують розробки у власній господарській діяльності, та розуміють, що можуть їх комерціалізувати в інших індустріях та в інших країнах.

Чим ми можемо допомогти:

  • визначимо можливі цілі комерціалізації – продаж технології, ліцензування, колаборація та інша монетизація;
  • розкажемо, як продавати технологію або шукати інвестора для вашого технічного рішення (наприклад, участь в міжнародних виставках, реєстрація на патентній біржі або на краудфандинговій платформі, найм патентного брокера, участь у міжнародних грантових програмах, самостійний пошук інвестицій);
  • розкажемо, як ідею перетворити на об’єкт патентування та побудувати патентне портфоліо, яке буде привабливим для інвестора та покупця технології;
  • допоможемо підготуватись до переговорів, створити презентацію та підготувати пакет документів для інвестора;
  • розкажемо, яку інформацію потрібно розголошувати, а яку – ні, а також які документи підписати з потенційним інвестором до такого розголошення;
  • розкажемо, що не варто робити в процесі комерціалізації, тим сам самим зекономивши ваші фінансові та організаційні ресурси.

Як ми працюємо:

  • Зустріч-знайомство (офлайн чи онлайн), на якій ми поговоримо про ваші ідеї, технічні рішення, напрацювання, цілі та можливості. На зустрічі ми зафіксуємо напрямки, питання та ваші побажання для подальшого дослідження.
  • Безпосередня робота за напрямками комерціалізації, потенційними можливостями, ризиками тощо. Всі наші напрацювання ми оформлюємо письмово і презентуємо вам (офлайн чи онлайн). У вас і вашої команди є можливість задати будь-які питання щодо розробленої стратегії комерціалізації.
  • Залежно від обраних напрямків ми визначаємо наші подальші спільні дії – підготовка вас до переговорів, комунікація з інвестором, наша участь у розробці документів та презентаційних матеріалів.

Протягом всього процесу розробки стратегії комерціалізації ми залишаємося з вами на зв’язку.