Марія Ортинська — лектор відеокурсу з ІР права в рекламі

2020-04-16

Реклама це не тільки тренд, реклама — це живе право!

У рамках відеокурсу з «Права інтелектуальної власності у сфері реклами» в Legal High School Марія Ортинська виступила із лекцією про порівняльну та недобросовісну рекламу, плагіат і варіанти реагування. Розбиралися як ці питання регулюються законом і розглядали на реальних прикладах як це відбувається на практиці.

Що головне?

 

Запускаючи рекламу, варто пам’ятати на яких китах стоїть правомірна реклама:

  • законність
  • точність
  • достовірність
  • використання форм та засобів, які не завдають споживачеві шкоди.

Законодавство про рекламу зазнало значних змін: розширився підхід до визначення недобросовісної реклами, стала можливою порівняльна реклама та інші особливості, що вплинули на тренди правомірної реклами.

Якщо хочете скористатися новелою законодавства та зробити порівняльну рекламу, маєте пам’ятати про об’єктивні засади порівняння у рекламі:

  • реклама не має містити ознак нечесної підприємницької практики;
  • реклама не має порівнювати однорідні товари, які задовольняють одні й ті самі потреби або мають однакове призначення, або охоплюються однією сферою чи одним видом діяльності;
  • порівняльна реклама має об’єктивно порівнювати суттєві та репрезентативні характеристики однорідного товару, діяльності і.т.д.;
  • порівняльна реклама не може дискредитувати, та містити неправдивої інформації про якість однорідних товарів інших виробників;
  • порівняльна реклама не може дискредитувати діяльність чи становище інших осіб, репутацію торговельних марок, комерційних найменувань, інші особливості конкурентів або зазначення місць походження товару;
  • порівняльна реклама не повинна створювати змішування між рекламодавцем і конкурентом, між товарами, торговельними марками, комерційним найменуванням та іншими позначеннями рекламодавця та конкурентів;
  • товар конкурента, захищений торговельною маркою/ комерційним найменуванням, не може бути зображено способом імітації.

І не забувайте, що відповідальність за недобросовісну рекламу несе винна особа. І це може бути як рекламодавець, так і виробник чи розповсюджувач реклами.

Рекламуйте та будьте добросовісними, а команда IPStyle завжди може допомогти вашій рекламі бути дієвою та правомірною.