Об’єктом, стосовно якого виник спір, став особливий тип даху вагонів, який клієнт використовує у своїй діяльності.
У ході розробки стратегії захисту, наша команда юристів і технічних спеціалістів спільними зусиллями встановила, що клієнт не тільки не порушує права на патент конкурента, а ще й те, що описана корисна модель не відповідає критерію світової новизни. Відтак було вирішено подати зустрічний позов про визнання патенту недійсним.
Стратегія IPSTYLE спрацювала успішно, а інтереси клієнта відстояно у трьох судових інстанціях. Апеляційний та Верховний суди підтримали рішення суду першої інстанції, в результаті чого зазначений патент визнано недійсним, та покладено обов’язок на відповідача відшкодувати клієнту частину витрат на судовий процес.