Клієнт IPSTYLE — відомий український бренд одягу, колекції якого представлені в магазинах по всьому світу: США, Великобританії, Франції, Австралії, Італії, Австрії, Німеччини, Швейцарії, Японії, Кореї, Норвегії, Данії, ОАЕ та Україні.
В інтересах клієнта команда IPSTYLE провела комплексне дослідження торговельних марок, що включало:
- детальний аудит портфоліо торговельних марок бренду: національних і міжнародних заявок і реєстрацій, з рекомендаціями за результатами аудиту;
- розробку Дорожньої карти для отримання правильної та повної правової охорони, яка включала перелік стратегій реєстрації торговельних марок, оптимізації витрат і часу;
- розробку індивідуального гайду з рекомендаціями щодо реєстрації нових торговельних марок бренду.
Ми також розробили комплексну IP-стратегію щодо дизайнів клієнта, яка включала:
- детальний аудит всіх основних моделей одягу бренду з метою виявлення об'єктів і розробки правильної стратегії правової охорони;
- Дорожню карту для реєстрації моделей як промислових зразків (дизайнів) в країнах, що представляють інтерес для клієнта;
- розробку індивідуального гайду з матеріалами та інформацією, необхідною для реєстрації майбутніх моделей як промислових зразків; а також рекомендацій щодо того, коли реєстрація нових моделей як промислових зразків є доцільною.
Спираючись на специфіку бізнесу клієнта, ми підібрали індивідуальний перелік питань, на які відповіли в рамках нашого дослідження.
У результаті, клієнт отримав детальний план та інформацію про можливості та ризики свого бізнесу, яку зможе застосовувати для розширення правової охорони своєї інтелектуальної власності і максимізації прибутку від бренду.