Ortynska Law проводить попередні (“knockout”) і комплексні пошуки за торговельними марками, щоб ви були впевнені, що схожі або тотожні позначення ще не зареєстровані у вашому сегменті ринку в США. Це дозволяє вже на старті виявити й оцінити можливі ризики та ефективно їх мінімізувати. Пошук з Ortynska Law це:
Реєстрація ТМ у США напряму в USPTO – важливий та комплексний процес, адже має свої унікальні особливості. Переваги Ortynska Law – не просто супроводити процес подання заявки, а узгодити кожен етап із вашими загальними бізнес-цілями, забезпечуючи надійний захист вашого бренду. Марія має значний досвід управління міжнародними портфоліо торговельних марок і добре знає, як ефективно використовувати міжнародні угоди (зокрема, Мадридський протокол) та конвенції, якщо це відповідає вашим інтересам. Ortynska Law ретельно контролює всі строки, оперативно повідомляє про будь-які новини чи повідомлення щодо процесу реєстрації ТМ та консультує вас на кожному етапі реєстрації.
Ortynska Law фокусується на аналізі та підготовці відповідей на попередні (Non-Final Office Action) та остаточні (Final Office Action) відмови Відомства США (USPTO). Ви можете звернутись по допомогу до Марії щодо підготовки та подачі відповіді, навіть якщо подавали заявку на ТМ не з нєю. Чому вам слід довірити це питання Ortynska Law:
Ortynska Law забезпечує комплексний юридичний супровід процесів пов’язаних з запереченнями та скасуванням реєстрацій торговельних марок у TTAB (Trademark Trial and Appeal Board) США. Переваги роботи з Ortynska Law:
Підтвердження використання та продовження терміну дії торговельної марки має вирішальне значення для збереження охорони вашого бренду в США. Ortynska Law допомагає забезпечити, щоб ваша торговельна марка була чинною, відстежуючи строки та готуючи всі необхідні документи. Марія надає рекомендації щодо підтвердження використання вашої торговельної марки, консультуючи з питань безперервного використання та контролю за дотриманням вимог законодавства. Ця послуга допомагає підсилювати охорону та зберегти зареєстровані ТМ. Детальніше з процедурою підтвердження використання ТМ в США можете ознайомитись тут.
Ortynska Law допоможе подати декларацію про беззаперечність для вашої зареєстрованої торговельної марки, яка перебуває у безперервному комерційному використанні щонайменше 5 років у США. Отримання статусу беззаперечності забезпечує додатковий рівень захисту:
Є два способи: подати заявку напряму до Бюро з патентів і торговельних марок США (USPTO) чи заявити США як країну інтересу під час міжнародної реєстрації ТМ за Мадридською системою.
Рейтингу престижності серед ТМ не існує, все залежить від конкретних потреб бізнесу. Проте США є однією з найпопулярніших країн у світі за кількістю щорічних заявок на реєстрацію ТМ.
До того ж багато міжнародних онлайн-платформ працюють за законодавством США та мають там великий ринок користувачів, а наявність зареєстрованої ТМ є вимогою до підприємців, які виходять на міжнародні маркетплейси.
Так, це обов’язкова процедура, інакше реєстрація може бути анульована. Саме тому ми нагадуємо всім нашим клієнтам завчасно про необхідність підтвердити використання в США.
Під час реєстрації ТМ (якщо заявка подана напряму до USPTO) та між п’ятим і шостим роком від дати реєстрації та кожні 10 років після цього (незалежно від того, ТМ подана напряму чи за Мадридською системою).
Зберіть усі докази порушника та докази власного використання ТМ і зверніться до юриста з інтелектуальної власності. Він допоможе побудувати правильно стратегію та підготувати претензію та/або подати Letter of Protest чи опозицію.
Не панікувати. По-перше, ви маєте право подати відповідь та надати докази на користь реєстрації ТМ. Якщо ви — нерезидент США, то для відповіді вам обов’язково потрібно залучити Trademark Attorney в США. Головне у цій справі — детально проаналізувати всі підстави та оцінити, яку стратегію найкраще обрати. Іноді найкраще рішення — уточнити перелік або довести, що протиставлена ТМ не є схожою до ступеня змішування. Ortynska Law детально проаналізує всі підстави та допоможе з підготовкою аргументованої відповіді.
Так, для реєстрації на Amazon Brand Register необхідно надати зокрема інформацію про подану чи зареєстровану ТМ, яка нанесена на товари, що реалізуються на платформі. Утім зареєструвати свою ТМ у США потрібно не лише для того, щоб отримати доступ до інструментів Amazon Brand Registry, а й щоб мати змогу захистити свій бренд у разі порушень.
Ні, не обов’язково мати зареєстровану компанію в США, щоб зареєструвати американську ТМ. Будь-яка фізична або юридична особа, в тому числі нерезидент, може подати заявку на реєстрацію ТМ у США.
Так, адже в США передбачена реєстрація ТМ як на федеральному рівні, так і на рівні окремого штату. Охорона федеральної ТМ є ширшою, адже поширюється на всі штати одночасно.
Строк реєстрації ТМ у США залежить від попиту та завантаженості USPTO. У середньому реєстрація триває 1-1,5 роки. Проте право на використання виникає до моменту реєстрації, а право забороняти використання чи надавати дозвіл, виникає після реєстрації.