Ми допомагаємо бізнесам не тільки з реєстрацією торговельних марок, але й розробляємо стратегії охорони та консультуємо з усіх питань, що виникають у процесі їх використання. Наша команда має багаторічний досвід і надає професійні консультації зокрема за такими напрямами:
Попередні пошуки за торговельними марками критично важливі для будь-якого бізнесу і допоможуть переконатися, що схожі або тотожні позначення ще не зареєстровані у вашому сегменті ринку. Завдяки пошуку можна на старті оцінити потенційні ризики і мінімізувати їх. Пошук з IPSTYLE це:
Зареєструвати торговельну марку в Україні можна за умови відповідності критеріям надання правової охорони та дотримання формальним вимогам. Реєстрація є тривалим та певною мірою унікальним процесом, який потребує вузької експертизи та досвіду. Зареєструвавши ТМ, її власник має “монополію” на використання у своєму сегменті на ринку. Торговельна марка є сталим активом, строк дії якого можна продовжувати кожні 10 років. Зареєстрована торговельна марка не лише захищає від порушень, вона також може стати ядром франшизи чи просто цінним нематеріальним активом бренду, що дозволить вести бізнес безпечно. Ми пропонуємо пакетне рішення, яке включає:
Реєстрація ТМ в ЄС — це зручний інструмент глобалізації, адже зареєструвавши ТМ, ви отримуєте охорону в усіх країнах-учасницях Європейського Союзу. Сама реєстрація має особливості, пов'язані з опозиційним періодом. Ми маємо суттєвий досвід реєстрації ТМ в ЄС і надамо вам розуміння та супровід процесу від старту і до моменту отримання реєстрації. Ми пропонуємо реєстрацію в ЄС напряму у Відомстві ЄС (EUIPO), що дає можливість прискорити реєстрацію, оптимізувати витрати, отримати відшкодування та зробити процес зрозумілим на кожному етапі. Ми пропонуємо пакетне рішення, яке включає:
Зареєструвати торговельну марку одразу в декількох юрисдикціях можливо завдяки міжнародній процедурі реєстрації за Мадридською системою. Учасниками системи є 131 країна, а їх перелік постійно поповнюється. Для реєстрації вам лише потрібно визначити перелік країн для охорони, з усім іншим будемо допомагати ми. Які переваги IPSTYLE?
Під час реєстрації ТМ експерт може винести запит, попередню відмову чи остаточну відмову в реєстрації торговельної марки, якщо вона, на переконання відомства, не відповідає критеріям надання охорони. Ви можете звернутись до нас за допомогою щодо підготовки та подачі відповіді, навіть якщо ви не подавали з нами ТМ. Ми допомагаємо з подачею відповіді на запит, попередню відмову чи остаточну відмову в реєстрації в Україні, ЄС, США, Великобританії та багатьох інших країнах світу. Які переваги роботи з IPSTYLE?
Одним зі способів комерціалізації та менеджменту брендів є передача прав або видача ліцензій на зареєстровані об’єкти, чи передача прав на отримання свідоцтва на окремій території. Наша команда надасть повний супровід процесу передачі прав або ліцензування: від вибору кращих умов виплати винагороди до консультування та аналізу податкових зобов’язань, підготовки та, за необхідності, реєстрації договорів. Ми пропонуємо пакетне рішення, яке включає:
Ми проводимо комплексний аудит торговельних марок, щоб допомогти вам забезпечити ефективну роботу бренду.
Уявіть ситуацію. Ви зареєструвати ТМ, почали працювати на ринку і бізнес іде вгору. Аж раптом з'являється хтось, хто подає схожу ТМ. Завдяки моніторингу ви зможете дізнатись, якщо така заявка на ТМ буде подана. Ми своєю чергою аналізуємо для вас подану ТМ, пропонуємо стратегію дій та після погодження подаємо заперечення проти реєстрації такої заявки. Які переваги моніторингу з IPSTYLE?
Як торговельну марку можна зареєструвати:
Насправді як торговельну марку варто реєструвати те, що відрізняє бізнес від конкурентів. При цьому важливо, щоб ваша майбутня марка відповідала критеріям охорони, не була описовою чи не порушувала прав власників інших ТМ. Детальніше з критеріями охорони можна ознайомитись у нашому матеріалі Відмова в реєстрації торговельної марки. Як подолати?
Існують 34 класи для товарів і 11 класів для послуг. Усі вони згруповані відповідно до сфери діяльності чи матеріалів, або їх призначення. Аби обрати потрібний клас, необхідно визначити, що виробляється чи які послуги надаються під ТМ. Наприклад, для автошколи актуальним буде 41 клас, до якого належать послуги з навчання. Для бренду взуття — 25 клас.
Детальніше з переліком класів можна ознайомитись тут. У будь-якому разі, ми допоможемо вам обрати необхідний клас після того, як розповісте про ваш бізнес чи проєкт.
Торговельну марку можна зареєструвати на одну чи кількох осіб. Заявником може бути як фізична, так і юридична особа. До того ж заявником може бути резидент України чи будь-якої іншої країни.
Реєстрація ТМ в Україні наразі триває орієнтовно 1,5 роки. Розгляд заявок за стандартною процедурою відбувається в порядку простої черги. Фактичний строк може варіюватись. Саме тому ми радимо не відкладати подачу заявки на реєстрацію ТМ.
Право забороняти іншим використовувати ТМ виникає з моменту отримання свідоцтва про реєстрацію. Тобто, не достатньо подати заявку на ТМ, а потрібно отримати реєстрацію.
Це міф, адже торговельна марка має територіальний характер. Якщо ви реєструєте ТМ в Україні, то і права на неї поширюватимуться в Україні. Тому перед реєстрацією важливо визначитись з переліком країн інтересу.
Існують процедури, що спрощують реєстрацію в кількох країнах одночасно. Наприклад, ТМ ЄС — подаючи одну заявку, ви отримаєте охорону в 27 країнах Євросоюзу. Міжнародна реєстрація ТМ за Мадридською системою — так само подаємо одну заявку та обираємо ті з 131 країн, які для нас актуальні.
IPSTYLE має досвід реєстрації у багатьох країнах світу, тож залюбки допоможемо визначитися з країнами та зареєструвати ТМ у них.
Для більшості доменів реєстрація ТМ не є обов’язковою. Водночас виключенням є домен у престижній зоні .ua. Приміром, щоб зареєструвати ipstyle.ua, необхідно надати реєстратору свідоцтво на зареєстровану в Україні торговельну марку “IPSTYLE”.
Варто зауважити, що торговельна марка має бути ідентичною доменному імені, яке ви бажаєте зареєструвати. При цьому лише заявки недостатньо — ТМ має бути зареєстрована.
Для реєстрації доменів в інших зонах, як-от .сom, .com.ua, .net тощо, торговельна марка не потрібна, проте може бути важлива в разі потенційних спорів за домен.
Якщо ТМ вже подана на реєстрацію чи зареєстрована в Україні, внести зміни до неї вже неможливо.
Утім часто у брендів виникає потреба оновити ТМ, провести ребрендинг. У такому разі доведеться подавати нову заявку на реєстрацію ТМ. І це доволі поширена практика, адже компанія, особа може мати кілька зареєстрованих ТМ.
Детальніше про нову ТМ через ребрендинг можна дізнатись у нашому матеріалі.
Так, в реєстрації ТМ може бути відмовлено. Це може статись з низки причин:
УКРНОІВІ спершу виносить попередню відмову в реєстрації і заявник має право надати аргументи на користь реєстрації. Після ознайомлення з ними експерт ухвалює фінальне рішення, яке може бути оскаржене в Апеляційній палаті УКРНОІВІ, суді.
Так, права на торговельну марку можна передати іншій особі. Утім недостатньо просто укласти договір про передачу прав. Його обов’язково потрібно зареєструвати у Відомстві з питань інтелектуальної власності для внесення змін, оновлення даних щодо власника ТМ.
Передати права на ТМ можна як на етапі реєстрації, так і за фактом реєстрації. Із іншими деталями ви можете ознайомитись у нашому матеріалі Передача прав на торговельну марку. Як це зробити?