Патентний ландшафт та патентна аналітика

Кому корисний патентний ландшафт

Компаніям, які:

  • хочуть отримати конкурентні переваги за допомогою інновацій;
  • хочуть вийти на міжнародні ринки, а для цього їм потрібна проривна технологія;
  • хочуть генерувати нові ідеї, але не впевнені, які напрямки опрацьовувати.

Коли потрібен патентний ландшафт:

  • Ви шукаєте нові технічні рішення та напрямки для вашого бізнесу.
  • У вашій індустрії багато трендів (наприклад, AI, AR та VR, Інтернет Речей), але перш ніж використовувати їх у своєму бізнесі ви хочете дослідити перспективи і дізнатися, який напрямок буде для вас насправді проривним.
  • Ви працюєте над новою технологією або удосконаленням існуючої і шукаєте найбільш перспективні ринки для виходу.
  • Ваші конкуренти вийшли на іноземні ринки, і ви хочете зрозуміти, як їм це вдалося і яку діяльність вони ведуть на міжнародній арені.
  • Ваша компанія надає послуги B2B, і вам важливо дослідити технологічну (інноваційну, патентну) активність ваших клієнтів.

За результатами патентного ландшафту ви отримаєте інформацію про:

  • статистичні дані по патентуванню: ключові юрисдикції, компанії, винахідники;
  • аналіз і опис ключових технологій, патентів (патентних заявок), над якими працюють основні гравці;
  • “білі плями” в технологіях — сфери, в яких патентування не розвинене або на низькому рівні;
  •  “червоні плями” (висококонкурентні технології) — це можливість зрозуміти, над якими технологіями працюють основні гравці, виявити тренди і оцінити, як їх правильно застосувати у ваших продуктах;
  • “нові технології” останніх років (технології, які набирають популярність);
  • інформацію про лідерів та аутсайдерів, нових гравців ринку/технології;
  • аналіз і опис судових патентних процесів;
  • аналіз і опис ліцензій та передач прав.

Патентний ландшафт допоможе вашому бізнесу виявити:

  • тренди та драйвери ринку;
  • конкурентів, за якими слід стежити для перейняття досвіду;
  • потенційних партнерів для співпраці, інвестування, злиття (придбання), які допоможуть вирватися вперед;
  • можливості придбання технологій, ліцензування та перехресного ліцензування.

Дослідження

В ході патентного ландшафту досліджуються опубліковані патентні заявки, видані патенти, судові патентні спори, активність патентних тролів, інформація про продаж технологій, ліцензування тощо.

Відповідна інформація накладається на потрібні територіальні (всі країни світу, ЄС, США, азійський регіон тощо) та хронологічні рамки.

Результатом патентного ландшафту є:

  • звіт про патентний пошук;
  • візуалізована презентація;
  • офлайн або онлайн презентація результатів патентного ландшафту команді замовника.

Можливий подальший консультативний супровід у розробці та захисті потенційної інноваційної технології.

Приклади проєктів IPStyle по патентній аналітиці

Клієнт Проєкт
Український продуктовий стартап з іноземними інвестиціями Патентний ландшафт щодо голосових асистентів в індустрії hospitality.
Український продуктовий стартап з іноземними інвестиціями Патентний ландшафт щодо кісткової провідності і пристроїв заснованих на технології кісткової провідності.
Український освітній стартап Патентний ландшафт щодо приладів призначених для проведення лабораторних та демонстраційних робіт з фізики.
Укробронопром Аналітика, тренінги та консультування з питань управління інтелектуальною власністю, патентування і комерціалізації в оборонній сфері.
Провідна китайська тютюнова компанія Патентна аналітика: пошук на патентну чистоту з рекомендаціями щодо безпечності запуску на ринок України нових технологічних тютюнових продуктів (електронні сигарети).
Українська регіональна кондитерська компанія Патентний ландшафт кондитерської сфери з фокусом на ринки та окремі компанії (найбільші національні конкуренти, польські та глобальні виробники кондитерських виробів).

 

Команда

Марія Ортинська

Керуюча партнерка, патентна повірена, адвокатка

Керівництво проєктом; розробка і узгодження стратегії проведення дослідження та аналітики даних; аналіз патентних даних, визначення ключових висновків, трендів, акцентів та рекомендацій.
Ірина Ортинська

Партнерка, керівниця департаменту винаходів, корисних моделей, промислових зразків

Проведення патентних пошуків і здійснення аналітики отриманих результатів.
Богдан Третьяков

Юрист судово-договірного департаменту

Проведення дослідження та аналітики щодо судових процесів, ліцензій та договорів про передачу прав.
Ольга Мартиш

BD Manager, юрист

Проджект менеджмент, проведення аналітики отриманих даних, оформлення ключових висновків, трендів, акцентів і рекомендацій.
Анастасія Скурідіна

Marketing Manager, молодший юрист

Оформлення результатів.