#Hashtag як торгова марка: it rocks, але є нюанси

2019-11-14

Створюючи публікацію у соціальній мережі, виробник одягу, банк, бізнес-школа – та будь-яка інша компанія, незалежно від сфери діяльності – використовують різні інструменти просування, в тому числі хештеги. Відомо, що популярні хештеги допомагають збільшити залученість, а спеціалізовані – залучити потенційних клієнтів. І, здавалося б, все просто – готуєш пост, ставиш перед ним чарівний знак, користувачі легко можуть знайти тебе з певної тематики #fashion #beauty #party #law або ж, наприклад, географії #london #paris #kyiv. А якщо подивитися на хештег не очима медіа-маркетолога, а юриста? Чи може «мітка» бути об’єктом інтелектуальної власності, і чи є ризик випадковим чином порушити чиїсь права на неї?

Всі відповіді читайте в матеріалі керуючого партнера IPStyle Марії Ортинської для MMR.ua