Отримання штрих-кодів

Штрих-код - це код, який наноситься на продукцію з метою ідентифікації її виробника, інформації про саму продукцію.

На сьогодні штрих-код:
  • це незамінний атрибут продукції, яка реалізується в мережах магазинів, супермаркетів;
  • це засіб, який полегшує облікову політику підприємств.



Строки:


Строки - 7 робочих днів.

Вартість:

Наші послуги - от 1000 грн (до 3 штрих-кодів)
за кожен штрих-код понад 3 - 200 грн.

Збори для фізичних осіб-підприємців
Вступний внесок 50 у.о;
Щорічний внесок 50 у.о;
Збір за реєстрацію штрих-коду залежить від кількості штрих-кодів, які будуть подані на реєстрацію:
-при реєстрації від 1 до 100 кодів оплачується по 7 у.о. за кожну товарну позицію;
-при реєстрації від 101 і більше кодів оплачується по 5 у.о. за кожну товарну позицію;

Збори для малих підприємств ( Малі підприємства - це підприємства, в яких чисельність співробітників не перевищує 50 чоловік, а об'єм валового доходу від реалізації продукції, послуг, робіт за рік не перевищує суму 500 000 євро)
Вступний внесок - 150 у.о.;
Щорічний внесок - 100 у.о.
Збір за реєстрацію штрих-коду залежить від кількості штрих-кодів, які будуть подані на реєстрацію: при реєстрації від 1 до 100 кодів оплачується по 10 у.о. за кожну товарну позицію;
при реєстрації від 101 і більше кодів оплачується по 5 у.о. за кожну товарну позицію.

Збори для великих підприємств (Великі підприємства - це підприємства, в яких чисельність співробітників перевищує 250 чоловік, а об'єм валового доходу від реалізації продукції, послуг, робіт за рік перевищує суму 500 000 євро)
Вступний внесок - 300 у.о.;
Щорічний внесок - 200 у.о.
Збір за реєстрацію штрих-кода залежить від кількості штрих-кодів, які будуть подані на реєстрацію:
при реєстрації від 1 до 10 кодів оплачується по 20 у.о. за кожну товарну позицію;
при реєстрації від 11 до 25 кодів оплачується по 15 у.о. за кожну товарну позицію;
при реєстрації від 26 до 100 кодів оплачується по 10 у.о. за кожну товарну позицію;
при реєстрації від 101 і більше кодів оплачується по 5 у.о. за кожну товарну позицію.