Про що потрібно пам'ятати вибираючи класи при реєстрації торгової марки?


торгова марка, бренд, класи МКТП
Дуже важливо при реєстрації торгової марки правильно підібрати потрібні класи для Ваших товарів і послуг.
Всього існує 45 класів Міжнародної класифікації товарів і послуг (МКТП). Умовно їх можна розділити на дві частини: з 1-го по 34-й - це класи товарів; з 35-го по 45-й - класи послуг.

Продумайте чітко які товари або послуги Ви будете виробляти (надавати) під цією торговою маркою, щоб нічого не упустити і не дати можливості Вашим конкурентам або недобросовісним дилерам зареєструвати таку ж ТМ в іншому класі.

У цей же час заявляти «зайві» класи теж не варто. По-перше це призводить до збільшення бюджету на реєстрацію торгової марки, по-друге якщо Ви зареєстрували ТМ в якомусь класі, але протягом 3-х років не використовуєте її для даного виду товарів і/або послуг, Ваше свідоцтво можуть оскаржити.

Наприклад Ви виробляєте меблі (це 20-й клас) і вирішили зареєструвати ТМ тільки в 20-му класі. Ви вкладаєте кошти в розкрутку Вашого бренду, Вас починають впізнавати і раптом хтось реєструє таку ж ТМ тільки в 35-му класі (роздрібні та інтернет продажі). Конкурент відкриває магазини з «Вашою» назвою, але продає меблі інших виробників поганої якості, вводячи цим в оману покупців. Як наслідок, споживач приходить до висновку, що купувати меблі цієї ТМ не можна. А Ваші продажі при цьому стрімко падають.

Висновок: якщо Ви є виробником такого виду продукції, який продається у роздріб, то доцільно реєструвати ТМ у двох класах - клас товарів і клас роздрібних продажів.


Якщо Вас зацікавила дана стаття, Вам також можуть бути цікаві:
Навіщо потрібна реєстрація торгової марки?
Торгова марка - основа для бізнесу
Community trademark або торгова марка Євросоюзу
Міжнародна реєстрація торгової марки