Торгова марка - основа для бізнесу


Перш ніж виводити компанію на ринок, або представити новий продукт (послугу) необхідно подбати про його захист. Адже якщо Ви будете чекати поки бізнес стане успішним, може статися непоправне - назва Вашої торгової марки вже кимось зайнята.

Торгова марка служить юридичним захистом назви Вашої продукції, допомагає захистити права у разі підробки, фальсифікації і контрафакту. До того ж сприяє створенню кола постійних покупців, виділяє серед конкурентів Ваш продукт або послугу і часто служить як гарантія якості.

Як торгову марку можна захистити логотип, слоган, фірмовий знак, емблему, знак обслуговування.

Торгові марки можуть бути:

- словесні - складаються зі слів, букв, цифр або їх поєднань. Наприклад: Johnson & Johnson, Philips.

- зображувальні - зображення предметів, тварин, символи, лінійно-графічні композиції. Наприклад: зображальна торгова марка, ТМ

- комбіновані - складаються як з слів, букв, цифр та їх поєднань, так і додатково в собі мають зображальні елементи. Наприклад: комбінована торгова марка, ТМ

- об'ємні - оригінальна форма самого товару або його оригінальна упаковка - об'єкти, зовнішній вигляд яких не визначається виключно їх функціональними особливостями, а носить естетичний характер. Наприклад: об'ємна торгова марка, ТМ

- звукові - фрагмент музичного твору, короткий оригінальний музичний звук, шум природного, побутового, промислового або штучно створеного походження. Наприклад: фірма Harley-Davidson зареєструвала в якості товарного знака звук мотора мотоцикла, мелодії мобільних телефонів Nokia, Sony Ericsson, позивні радіостанцій, радіопрограм;

Також ТМ можуть бути світлові - складаються з світлових символів (сигналів) різної послідовності і тривалості свічення, ароматичні - реєструються запахи, не властиві товару, голографічні - наносяться виробником на товари, які потребують надійного захисту від підробок, наприклад, лікарські засоби, та інші.

Власником торгової марки може бути як юридична, так і фізична особа.

Щоб Вам не відмовили в реєстрації ТМ рекомендується провести попередній пошук на схожість і тотожність. На підставі пошуку фахівці Патентно-юридичної компанії IPStyle підготують необхідні рекомендації, щоб надалі не отримати відмову в отриманні свідоцтва на ТМ.

Варто відзначити, що торгова марка має територіальний характер. Якщо навіть Ви зареєстрували ТМ в Україні, і Ваш продукт користується успіхом, конкуренти можуть зареєструвати Вашу торгову марку, припустимо, в Росії і продавати схожу продукцію під такою ж назвою. На цьому ринок Російської Федерації для Вас закриється.

Компанія IPStyle надасть Вам повний перелік послуг з реєстрації торгової марки та її подальшого захисту не тільки в Україні, а і в більш ніж 70-ти країнах світу.


Якщо Вас зацікавила дана стаття, Вам також можуть бути цікаві:
Навіщо потрібна реєстрація торгової марки?
Про що потрібно пам'ятати вибираючи класи при реєстрації торгової марки?
Community trademark або торгова марка Євросоюзу
Міжнародна реєстрація торгової марки