19 ЖОВТ 2015


Марія Ортинська відвідала щорічну конференцію TMAP Міжнародної Асоціації по торговим маркам (INTA) в Іспанії.

Конференція для практикуючих спеціалістів по торговим маркам (TMAP Meeting) проводилася з 13 по 15 жовтня в Аліканте, Іспанія. Подія стала своєрідно унікальною: вперше TMAP meeting організовувалася за межами США, в Європі, за підтримки Офісу з гармонізації на внутрішньому ринку ЄС.

Не випадково і акцент конференції зроблений на право Європейського Союзу, яке зараз переживає період реформ.

Величезна кількість спеціалістів по торговим маркам з усього світу, серед яких представники юридичних фірм, державних організацій та установ, а також юристи багатьох відомих компаній зібралися для того, щоб обговорити хвилюючі питання та обмінятися знаннями та досвідом у сфері права про торгові марки. Учасники отримали можливість дізнатися більше про особливості права ЄС про торгові марки, самої Community Trademark із вуст експертів OHIM. Також обговорювалися зміни в законодавстві про торгові марки в таких країнах, як Бразилія, Канада і Китай, захист брендів в Інтернеті і доменних імен, та інші актуальні теми.

Не змогла пропустити конференцію, організовану INTA, і патентний повірений України, директор компанії IPStyle Марія Ортинська, яка поділилася своїми враженнями.

«Після відвідання TMAP meeting, стає абсолютно зрозуміло, що компанії всього світу, особливо великі, все більше уваги приділяють розвитку та захисту власного бренду. Тому і з'явилася тенденція до широкого поширення такої посади як Trademark Administrator ('TMA'), або Адміністратор по торговим маркам. До компетенції такого фахівця, як правило, входить координація роботи з портфоліо торгових марок компанії в різних країнах світу, моніторинг необхідності подачі опозицій, порушень прав у мережі інтернет. Цікаво, що тема захисту торгових марок в соціальних мережах на конференції стала однією з найбільш обговорюваних та суперечливих: погляди на оптимальний підхід до такого захисту у компаній часто практично протилежні. Проте в одному експерти однозначно сходяться: в необхідності постійного моніторингу інформації про бренд, компанію та її продукти в мережах.»